Basisgegevens

<< Klikken om de inhoudsopgave te openen >>

Navigatie:  Rapporten > Dashboard >

Basisgegevens

Instellen van het Dashboard

Voordat het dashboard gebruikt kan worden moet het ingesteld worden in de Update-sectie.

 

Kies de Update-knop op het Dashboard venster voor het aanpassen van sjablonen, het onderhouden van de instellingen en het bijwerken van de data.

 

Het Update venster bevat tabbladen voor elke categorie en een algemeen tabblad, Basisgegevens genaamd. Alle tabbladen beschikken over knoppen voor het bewerken van sjablonen, het aanmaken van demo-bestanden, het sluiten van het Update-venster en een Update-knop voor het bijwerken van de data.

 

Update General, browse for folder

 

Gebruikers kunnen zelf de gegevens die gebruikt worden configureren. Dit wordt uitgelegd per categorie in de volgende secties.

 

Opmerking

Wees ervan bewust dat de configuratie gedeeld wordt met alle andere gebruikers.

 

Aanpassen sjablonen

Het Dashboard is gebaseerd op Excel-sjablonen. Mill7 vult gegevens in op speciale tabbladen van het sjabloon (genoemd Data1, Data2 etc.). De gebruiker kan de eerste negen tabbladen van het sjabloon zelf inrichten voor presentatie van die gegevens.

Hoe dit in zijn werk gaat wordt beschreven in de paragraaf Sjablonen.

 

Tabblad Basisgegevens

Op het tabblad met basisgegevens kan de map worden ingesteld waarin de Excel-bestanden opgeslagen zullen worden.

 

Om alle Excel-bestanden in één keer bij te werken, klikt u op de knop Update Basisgegevens in het tabblad Basisgegevens.

Voor het bijwerken van een specifieke categorie klikt u op de Update-knop op het tabblad van die categorie.

 

Update General